1. Bea opt pahare de apă pe zi

Nu este nevoie să numărați paharele. Cercetările arată că oamenii care beau o gură de apă atunci când le este sete, este suficient pentru a rămâne sănătos și hidratat. Felurile de mâncare și alimentele bogate în apă, cum ar fi supele, fructele, legumele și băuturi ca și sucul, ceaiul, cafea etc vă ajută să ajungeți la nivelul necesar. Poate ar trebui să vă gândiți să consumați mai multe lichide dacă urina este de o culoare galben închis, dacă nu mergeți regulat la baie, sunteți foarte activi, sau locuiți într-un climat cald.

2. Ouăle sunt rele la sănătate

Iubitorii de omletă, stați liniștiți. Dacă consumați un ou sau două pe zi, nu crește riscul bolilor de inimă la persoanele sănătoase. Da, gălbenușurile au colesterol, dar pentru majoritatea dintre noi, cantitatea ce o găsim în oricare alt aliment, nu este la fel de dăunător ca amestecul de grăsimi pe care îl consumăm. Ce e mai mult, ouăle au nutrieni, cum ar fi Omega-3, care pot reduce riscul bolilor de inimă.

3. Antiperspirantul cauzează cancerul de sân

Unii oameni de știință cred că substanțele chimice găsite în antiperspirante și deodorante pot fi absorbite prin subrațul tău. Ideea este că vor ajunge în țesutul mamar iar tumorile vor fi mai probabile. Dar Institutul Național al Cancerului spune că nu s-a găsit nici o dovadă între cancerul de sân și utilizarea antiperspirantului.

4. Ai nevoie zilnic de o multivitamină (pastilă)

Probabil ai auzit că o multivitamină poate aduce aportul de vitamine necesare ție care nu se găsesc în dieta ta. Cercetătorii nu sunt toți de acord asupra acestui lucru. Dar dacă medicul dumneavoastră vă spune să luați vitamina, faceți asta, iar în cazul femeilor gravide, acidul folic va reduce riscul de malformații congenitale. Totuși, cel mai bun mod de a obține nutrienții necesari, este de a mânca o dietă plină de fructe, legume, cereale integrale, nuci și uleiuri sănătoase.

5. Luați micul dejun pentru a slăbi

Micul dejun îi ajută pe unii oamenii să piardă în greutate. Poate fi suficient să îți oprească foamea, și-ar putea împiedica o persoană să ia mese aleatorii pe timpul zilei. Dar dacă nu sunteți un fan al micului dejun, mai puteți încă slăbii. Un studiu de la Universitatea Cornell, a constatat că oamenii ce nu mănâncă micul dejun nu au supra-mâncat la prânz sau la cină, deși au mâncat cu 400 de calorii mai puțin pe zi.

6. Zahărul îi face pe copii agitați

Zahărul nu este bun pentru copii, dar cercetările arată că lucrurile dulci nu îi vor face să o ia razna, să nu se poată concentra la teme sau să nu fie în stare să se concentreze. Deoarece mulți părinți cred că există o legătură, ei se așteaptă să își schimbe comportamentul și starea după ce au mâncat alimente ce conțin zahăr.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *